anmäld till vår andra utställning

26-27 april är det dags för vår andra utställning! Weasley klassas numera som vuxen och kommer att ställas mot andra katter, vilket han inte gjorde i somras då han var junior och ensam i sin klass. När jag berättar för någon att han vann sin klass båda dagarna under sin första utställning brukar jag hoppa över detaljen att det var kraftig brist på motstånd, det behöver ingen veta, haha :-) Inför utställningen i somras badade jag honom ganska tätt inpå och han var mjuk som en dunboll under utställningsdagarna. Så redan idag tog vi oss ett bad inför kommande utställning, han kommer vara finast på bygget, mitt lilla vilddjur!
 

Kommentarer

kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback