utställning i nordichallen

Så ligger vi hemma helt utslagna efter en rolig utställningshelg. Tidigt i lördagsmorse när jag installerat Weasley i buren och slagit mig ner i min stol och sitter och bläddrar i utställningskatalogen ser jag att Weasley ska ställas mot en katt i sin klass vid namn S*Klockarbackens Harry, döpt efter ingen mindre än Potter himself. Roligaste slumpen någonsin. Weasley tycker det är väldigt spännande på utställning och är ÖVERALLT, hela tiden. Han har knappt tid att visa upp sig för domaren. Under lördagen bjöd han den lilla publiken på några skratt då han mycket hellre ville klättra runt på mina axlar istället för att vara på domarbordet. På söndagen däremot, skötte han sig nästan exemplariskt, duktiga lilla sprattelvesslan. Den otroligt fina Harry fick cert båda dagarna och Weasley blev därmed Ex2 både lördag och söndag, men med väldigt fina bedömningar ska tilläggas. Så jag är jättenöjd och har haft en bra helg och träffat massa trevliga människor!
 
Weasley och Harry
 

Kommentarer

kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback